wersja kontrastowa
rozmiar tekstu
Dziś jest sobota, 17 luty 2018 22:28:52
Jesteś tutaj: >

XLIV sesja Rady Gminy Pruszcz

Dane Urzędu

Urząd Gminy w Pruszczu
ul. Główna 33
86 - 120 Pruszcz
tel.52 562 43 00
e-mail: pruszcz@pruszcz.pl

Punkt informacyjno-podawczy Tel. 52 562 43 05


Nr konta bankowego:
Bank Spółdzielczy w Pruszczu
33 8170 0008 0000 0550 2000 0010

Wydział Komunikacji Starostwa - pokój nr 4,  Tel. 52 5683 233

Godziny pracy Urzędu od 01.01.2015
poniedziałek     7:15 - 15:15
wtorek             7:15 - 17:00
środa               7:15 - 15:15
czwartek          7:15 - 15:15
piątek              7:15  - 13:30

więcej informacji
16 luty 2018 09:07:00 - 16 luty 2018 09:07:00

XLIV sesja Rady Gminy Pruszcz

Mieszkańcy Gminy Pruszcz

Dot. zwołania  XLIV sesji Rady Gminy Pruszcz

Na podstawie  art. 20 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017r. poz. 1875 ze zmianami),§ 32 ust. 3 i 4 oraz  § 31 ust. 2 Statutu Gminy Pruszcz (Dz. Urz. Woj. Kuj-Pom. z 2015 r.  poz. 1572 ze zmianami ) na dzień 16 lutego 2018  roku (piątek) godz. 12.00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy w Pruszczu zwołuję XLIV sesję Rady Gminy Pruszcz, na którą serdecznie zapraszam.

Proponowany porządek posiedzenia:
1. Otwarcie XLIV Sesji Rady Gminy;
2. Stwierdzenie quorum;
3. Przyjęcie proponowanego porządku obrad;
4. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji;
5. Interpelacje i zapytania radnych;
6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami;
7. Sprawozdanie Wójta Gminy z pracy w okresie między sesjami oraz
z wykonania uchwał Rady Gminy;
8. Odpowiedź Wójta Gminy na wnioski i interpelacje zgłoszone na poprzedniej sesji;
9. Sprawozdanie Przewodniczących stałych Komisji Rady Gminy z pracy
w okresie między sesjami;
10. Sprawozdanie z wykonania Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2017;
11. Sprawozdanie Przewodniczącego Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dotyczące pracy Komisji w roku 2017;
12. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez Gminę Pruszcz;
13. Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Pruszcz dotyczących wprowadzenia zmian w „Lokalnym Programie Rewitalizacji Gminy Pruszcz na lata 2017-2023;
14. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia Uchwały Nr XLII/350/17 Rady Gminy Pruszcz z dnia 20 grudnia 2017 r. w sprawie zwolnienia w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, właścicieli nieruchomości, w których zamieszkują rodziny wielodzietne;
15. Podjęcie uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Pruszcz, na których zamieszkują mieszkańcy
16. Wolne głosy i zapytania;
17. Zakończenie.

Przewodniczący Rady Gminy
/-/ Przemysław Sznajdrowski


Wróć

Kalendarz imprez

Luty 2018
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728

Filmy

Flesz 16-02-2018
Musisz zainstalowa Flash Player'a oraz włączyć obsługę JavaScript.